Zwroty i reklamacje

ZWROTY I REKLAMACJE

 

Wiemy, że zwroty oraz reklamacje towaru bywają trudne i skomplikowane 

dlatego zrobiliśmy co w naszej mocy by ułatwić Wam cały ten proces. 

Na dokonanie zwrotu zwrotu każdego towaru zakupionego w sklepie online masz 14 dni od dnia otrzymania paczki ze swoim zamówieniem.

 

JEŻELI JESTEŚ ZAREJESTROWANYM KLIENTEM:

zarejestruj zwrot na swoim koncie klienta - zaloguj się na swoje konto i kliknij moduł ZWROT TOWARU. 

i postępuj zgodnie z instrukcjami podanymi na stronie

 

JEŻELI JESTEŚ NIEZAREJESTROWANYM KLIENTEM: 

1. Wydrukuj i wypełnij     formularzem zwrotu  lub formularz reklamacji TOWARU

W przypadku płatności gotówką przy odbiorze, upewnij się, że w Twoim formularzu zwrotu wpisany jest numer konta, na które mamy zwrócić środki.

2. Przygotuj paragon, który został dołączony do Twojego zamówienia

3. Paragon i formularz zwrotu towaru umieść z towarem, który chcesz zwrócić w pudełku lub kopercie wysyłkowej

4. Zwrotu towaru dokonujesz samodzielnie. Wysłanie zwrotu robisz na swój koszt. 

5. Pamiętaj o zapisaniu numeru przesyłki, żebyś mógł monitorować jej losy.

6. Samodzielnie nadajesz przesyłkę wybranym przez siebie kurierem bądź za pomocą POCZTY POLSKIEJ, wyślij ją na adres:

 

 ETHERE EDYTA BIELIŃSKA 

UL. JANA KAROLA CHODKIEWICZA 7/16

02-593 WARSZAWA

 

 7. Zwrot gotówki na Twoje konto bankowe nastąpi do 14 dni od doręczenia paczki do naszego magazynu.

 

 

 

uwaga: koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient