Zwroty i reklamacje
ZWROTY I REKLAMACJE
Wiemy, że zwroty oraz reklamacje towaru bywają trudne i skomplikowane
dlatego zrobiliśmy co w naszej mocy by ułatwić Wam cały ten proces.
Na dokonanie zwrotu zwrotu każdego towaru zakupionego w sklepie online masz 14 dni od dnia otrzymania paczki ze swoim zamówieniem.
JEŻELI JESTEŚ ZAREJESTROWANYM KLIENTEM:
zarejestruj zwrot na swoim koncie klienta - zaloguj się na swoje konto i kliknij moduł ZWROT TOWARU.
i postępuj zgodnie z instrukcjami podanymi na stronie
JEŻELI JESTEŚ NIEZAREJESTROWANYM KLIENTEM:
1. Wydrukuj i wypełnij formularzem zwrotu lub formularz reklamacji TOWARU
W przypadku płatności gotówką przy odbiorze, upewnij się, że w Twoim formularzu zwrotu wpisany jest numer konta, na które mamy zwrócić środki.
2. Przygotuj paragon, który został dołączony do Twojego zamówienia
3. Paragon i formularz zwrotu towaru umieść z towarem, który chcesz zwrócić w pudełku lub kopercie wysyłkowej
4. Zwrotu towaru dokonujesz samodzielnie. Wysłanie zwrotu robisz na swój koszt.
5. Pamiętaj o zapisaniu numeru przesyłki, żebyś mógł monitorować jej losy.
6. Samodzielnie nadajesz przesyłkę wybranym przez siebie kurierem bądź za pomocą POCZTY POLSKIEJ, wyślij ją na adres:
ETHERE EDYTA BIELIŃSKA
UL. JANA KAROLA CHODKIEWICZA 7/16
02-593 WARSZAWA
7. Zwrot gotówki na Twoje konto bankowe nastąpi do 14 dni od doręczenia paczki do naszego magazynu.
uwaga: koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient